piątek, 25 kwietnia 2008

Pierwsza sesja - new face



W tym wpisie na blogu prezentuję zdjęcia, które otrzymałam do fotografa, który robił sesje z nową modelką dla Agencji modelek UnU Models.
Modelka (Joanna 085 ma już swój profil na stronie agencji, wcześniej nie pozowała.
Ciekawi mnie jak oceniacie tą sesję modową, w której uczestniczyła ta dziewczyna.

Wiele z Was zapewne uważa się za niefotogeniczne, nie lubicie oglądać zdjęć na których jesteście itp. itd. Z tego co się dowiedziałam, z Joanną było tak samo, ale zdecydowała się spróbować swoich sił w modelingu.

Moim zdaniem rezultat jej pierwszej sesji jest świetny.

Jak pisałam była to pierwsza profesjonalna sesja Joanny w życiu i podchodziła do niej z dużą rezerwą. Ale już po sesji zdjęciowej stwierdziła w rozmowie z fotografem "to są pierwsze w życiu zdjęcia na których podobam się sobie".

Tak więc może któraś z Was też się waha, zastanawia i nie jest pewna czy ma szanse na start w modelingu.
Zachęcam, warto spróbować. Koszty nie są wysokie, a zdjęcia są świetną pamiątką, nawet jak nie zdecydujecie się po sesji na zgłoszenie do agencji modelek.
Koszt profesjonalnej sesji (fotograf, wizażystka + fryzjerka) to 450-550 zł. Cena zależy od ilości stylizacji, planów zdjęciowych i tematyki zdjęć.
Jeśli jesteście zainteresowane namiarami na sprawdzonych fotografów to piszcie do mnie, mój mail to fotomodblog@gmail.com





1 komentarz:

Ebro pisze...

Cudowna modelka, piękne spojrzenie!